Spis treści. | |
Teresa Abram-Kwaśny | ŚWIĘCI ORĘDOWNICY – ŚWIĘTA RITA JAKO WIELKA PATRONKA OD SPRAW BARDZO TRUDNYCH I PRAWIE BEZNADZIEJNYCH W XXI WIEKU, s. 13–28. |
Ks. Jarosław Babiński | POJĘCIE NOWEJ EWANGELIZACJI W UJĘCIU JOSEPHA RATZINGERA/BENEDYKTA XVI, s. 29–46. |
Michał Białkowski | DZIAŁALNOŚĆ ANTONIEGO BARANIAKA SDB NA FORUM KONFERENCJI EPISKOPATU POLSKI I JEJ KOMISJI (1951–1977), s. 47–86. |
Piotr Maciej Dziembowski | PODZIAŁ MAJĄTKU PO ŚMIERCI PIOTRA DZIAŁYŃSKIEGO, WOJEWODY CHEŁMIŃSKIEGO Z 1675 ROKU, s. 87–105. |
Paweł Głowacki | PRIMACY OF THE APOSTLE PETER IN THE GOSPEL OF MATTHEW 16,18–19, s. 107–119. |
O. Pascal Habimana | LA THÉOLOGIE AFRICAINE, UN ESSAI DE THÉOLOGIE PRATIQUE, s. 121–135. |
Agnieszka Nieszporek | PATRIOTYCZNE KARTY POCZTOWE Z KOLEKCJI KS. STANISŁAWA ROEHLEGO, s. 137–153 |
Zdzisław Ossowski | WOKÓŁ KANONIZACJI ŚWIĘTEGO ROCHA, s. 155–196. |
Ks. Łukasz Pałubicki | OD FENOMENOLOGII DO TOMIZMU? O INTELEKTUALNEJ DRODZE EDYTY STEIN DO ŚWIĘTEGO TOMASZA, s. 197–211. |
S. Maria Jana od Trójcy Przenajświętszej OVE (Małgorzata Parcheniak) | DLACZEGO WŚRÓD ŚWIĘTYCH USTRONI BŁ. DOROTY Z MĄTÓW BRAK CYSTERSKIEJ OLIWY I PELPLINA?, s. 213–232. |
Seweryn Pauch | ŚLADY DOŁKOWE NA OBSZARZE POLSKI – KATALOG, s. 233–259. |
Ks. Waldemar Prondzinski | HOMILIA LITURGICZNA WEDŁUG KS. KAZIMIERZA BIESZKA PIONIERA RUCHU LITURGICZNEGO W POLSCE, s. 261–275. |
Ks. Walter Rachwalik | 100-LECIE STYGMATYZACJI ŚW. OJCA PIO Z PIETRELCINY – NOWE SPOJRZENIE, s. 277–287. |
Grzegorz Kamil Szczecina | POLISH HISTORY IN THE SERMONS OF BL. FR. JERZY POPIELUSZKO’S, s. 289–300. |
Ks. Janusz Szulist | PRAWDZIWA KULTURA LUDZKA W NAUCZANIU BENEDYKTA XVI (JOSEPHA RATZINGERA), s. 301–315. |
Ks. Krzysztof Węsierski | LITURGICZNO-PASTORALNY ASPEKT ROZWOJU POLSKIEJ MYŚLI TEOLOGICZNEJ O WNIEBOWZIĘCIU NMP, s. 317–328. |
Maciej Wojcieszak | ZNACZENIE PIELGRZYMEK DLA CHRZEŚCIJAN EPOKI PÓŹNEGO ANTYKU W RELACJI ŚW. PAULINA Z NOLI (354/355–431), s. 329–343. |
Przemysław Zientkowski | THOMAS HOBBES SOCIAL CONTRACT AS AN IDEA TRANSFORMATION FROM THEOLOGY TO POLITICAL PHILOSOPHY, s. 345–355. |