File | Description |
---|---|
![]() | SPIS TREŚI STUDIA PELPLIŃSKIE TOM XLIX. |
![]() | PRZEMIANY KULTUROWO-IDEOWE WSPÓŁCZESNOŚCI, JAKO ZNAK ZOBOWIĄZUJĄCY DLA KOŚCIOŁA. Interpretacja kultury według Josepha Ratzingera/Benedykta XVI, s. 13-28. |
![]() | KERYGMAT I POPKULTUROWE CHRZEŚCIJAŃSTWO W LITERATURZE WSPÓŁCZESNEJ NA PRZYKŁADZIE JEZUSA Z JUDENFELDU JANA GRZEGORCZYKA, s. 29-41. |
![]() | TEOLOGICZNE ROZUMIENIE NADZIEI, s. 43-55. |
![]() | KONCEPCJA CIERPIENIA DUCHOWEGO W OPARCIU O LISTY ŚW. OJCA PIO Z PIETRELCINY, s. 57-68. |
![]() | HISTORIA PELPLIŃSKICH NEKROPOLII. PRZYCZYNEK DO BADAŃ HISTORII FUNERALNEJ PELPLINA, s. 69-85. |
![]() | L’ESCHATOLOGIE COMME POINT CULMINANT DE LA RELIGION TRADITIONNELLE AU RWANDA. ESCHATOLOGY AS THE CULMINATION OF TRADITIONAL RELIGION IN RWANDA, s. 87-99. |
![]() | KŁOPOTY Z TOŻSAMOŚCIĄ – CZYLI PARFITA DEREKA GŁOS W SPRAWIE I NIEREDUKCJONISTYCZNA ODPOWIEDŹ, s. 101-116. |
![]() | TAK ZWANE MSZE POLSKIE OPUBLIKOWANE W ZBIORZE PIEŚNI NABOŻNYCH KATOLICKICH DO UŻYTKU KOŚCIELNEGO I DOMOWEGO ORAZ W MELODYACH DO ZBIORU PIEŚNI NABOŻNYCH (…) DO GRANIA NA ORGANACH I ŚPIEWANIA NA CZTERY GŁOSY W PELPLINIE W 1871 ROKU. KONKLUZJA, s. 117-131. |
![]() | OKREŚLENIA, IMIONA I PERSONIFIKACJE DEMONÓW ORAZ ICH POCHODZENIE WEDŁUG APOKRYFICZNEGO TESTAMENTU SALOMONA, s. 133-145. |
![]() | ROZWÓJ ORGANIZACJI DEKANALNEJ KOŚCIOŁA GDAŃSKIEGO, s. 147-160. |
![]() | THE CONCEPT OF THE COSMOS ACCORDING TO BASIL THE GREAT’S ON THE HEXAEMERON, s. 161-169. |
![]() | NIE-BEZGRZESZNA, WCZESNA MŁODOŚĆ W ŚWIETLE DZIENNIKA DUSZY JANA XXIII I SPOWIEDZI MOTYLA JANUSZA KORCZAKA, s. 171-184. |
![]() | MĄŻ I ŻONA – DZIECI JEDNEGO OJCA. PERSONALISTYCZNY PRZYCZYNEK DO PROTOLOGII INTEGRALNEJ, s. 185-199. |
![]() | ŹRÓDŁO I ROZWÓJ GNOZY HELLENISTYCZNEJ W CHRZEŚCIJAŃSTWIE, s. 201-214. |
![]() | WULNERABILNOŚĆ W ŻYCIU I FILOZOFII EMMANUELA MOUNIERA, s. 215-228. |
![]() | WYSTĘPKI W POSIADŁOŚCIACH CYSTERSÓW PELPLIŃSKICH NA KARTACH KRONIKI PELPLIŃSKIEJ, s. 229-243. |
![]() | BENEDYKTA XVI TEOLOGIA ODNOWY KOŚCIOŁA. WOKÓŁ EKLEZJOLOGII NOWEJ EWANGELIZACJI, s. 245-267. |
![]() | EKLEZJOLOGIA SOBORU WATYKAŃSKIEGO II W PISMACH JOSEPHA RATZINGERA, s. 269-285. |
![]() | „NISI CREDIDERITIS, NON INTELLIGETIS” – BELIEF AS NATURAL COGNITION IN THE WRITINGS OF ST AUGUSTINE, s. 287-300. |
![]() | TELEOLOGIA W METODOLOGII WITALIZMU HANSA DRIESCHA, s. 301-314. |
![]() | UWARUNKOWANIA JEDNOSTKOWE KSZTAŁTOWANIA SPOŁECZEŃSTWA PLURALISTYCZNEGO W PISMACH JOSEPHA RATZINGERA/BENEDYKTA XVI, s. 315-329. |
![]() | KOREKTA POSOBOROWEJ REFORMY LITURGICZNEJ SZANSĄ ZACHOWANIA TOŻSAMOŚCI KATOLICKIEJ WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE, s. 331-345. |
![]() | TO BE A MISSIONARY CHURCH IN POLAND IN THE LIGHT OF POPE FRANCIS’ TEACHINGS, s. 347-356. |
![]() | ODŁĄCZENIE SIĘ OD KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO A OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ŚWIETLE PRAWA POWSZECHNEGO, s. 357-368. |
![]() | DAR NIEPOKALANEGO POCZĘCIA NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY PRZEJAWEM BOŻEGO MIŁOSIERDZIA, s. 369-380. |
![]() | MORALNOŚĆ MAŁŻEŃSKA ORAZ SEKSUALNA ŚWIECKICH CHRZEŚCIJAN W GALII W ŚWIETLE POSTANOWIEŃ PÓŹNOANTYCZNYCH SYNODÓW GALIJSKICH, s. 381-394. |